reklama

Vybavím, zarobím, ušetrím a pomôžem druhým

Veľké nápady prichádzajú vtedy, keď to najmenej čakáte a nakopnúť vás môže aj obyčajná túžba po turistických topánkach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Celý príbeh okolo aktuálneho projektu sa začal zhruba pred dvoma rokmi. Ako nadšený turista som si chcel kúpiť kvalitné turistické topánky, ktoré by mi padli ako uliate. Naozaj som ich našiel, dobrá kvalita i pekné na pohľad, ale keď som pozrel na cenovku, úsmev mi na tvári zamrzol. Ak sa staráte o manželku na materskej dovolenke a malého synčeka, dať 120 € za topánky nie je len tak. Určite to mnohí z vás poznajú, práce veľa a peňazí málo, peňaženka sa vyprázdňuje ľahko, ale plní ťažko. Topánky som teda naspäť vrátil do regálu a rezignovane zamieril k východu. V tom som narazil na svojho známeho a dali sme sa do reči, ako to medzi priateľmi býva. Nezabudol som spomenúť ani vytúžené predražené topánky. Na moje prekvapenie mi môj známy ponúkol, že mi na ne vybaví zľavu a skutočne sa tak stalo. Topánky som kúpil o 75 € lacnejšie, zo 120 € klesla cena na 45 €. Celý naradostený som poďakoval priateľovi za jeho pomoc a vrátil som sa domov s novým párom topánok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Topánky mi nedali spávať

 Turistické topánky boli naozaj kvalitné a dobre mi slúžili. Vždy, keď som si ich obúval, spomenul som si na príhodu so zjednaním zľavy a zamýšľal som sa nad tým, aká by to bola škoda, keby som vtedy známeho nestretol. Buď by som ich nekúpil vôbec alebo zbytočne o 75 € drahšie. K tejto myšlienke som sa stále vracal, až som sa rozhodol, že by mal existovať spôsob, ako by si ľudia navzájom pomáhali a neboli by odkázaní na kupovanie zbytočne predražených vecí. Tak vznikol projekt VYBAV TO.

Vybavím to lepšie, lacnejšie, výhodnejšie!

 Celý projekt je založený na myšlienke, aby ľudia neplatili zbytočne veľa peňazí za tovary a služby, ktoré sú vo väčšine prípadov zbytočne a umelo predražené. Projekt pomáha obidvom stranám, predávajúcim aj kupujúcim. Kupujúci ušetrí na nákupe tovarov a služieb, ktoré sú rovnako kvalitné, ak nie ešte kvalitnejšie ako podobné predražené výrobky. Je to výhodné pre ľudí s nižšími príjmami ako študenti, seniori, mladé rodiny ako tá naša a tiež pre všetkých ľudí, ktorí chcú nakupovať za rozumné ceny. Pre predávajúceho predstavuje projekt možnosť, ako získať viac spokojných zákazníkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Voňavé koláče od tety alebo lacné vstupy do solárka

 Ako si celý projekt predstaviť? Máte tetu, ktorá pečie úžasné koláče na svadby, narodeniny, výročia či iné príležitosti? S projektom VYBAV TO môže predať viac koláčov. Chce byť vaša priateľka pekne opálená aj cez zimu, ale solárko je pre ňu príliš drahé? Spýtajte sa, či vie niekto vybaviť lacnejšie vstupy a prekvapte ju pekným darčekom! Viete, kto vám pomôže kúpiť kvalitné turistické topánky so zľavou 75 €? Ja to už viem a verím, že to, čo hľadáte a potrebujete si budete môcť výhodne zadovážiť aj vy.

Aj vás hnevajú zbytočne prehnané sumy v obchodoch? Myslíte si, že môžete tie isté tovary a služby získať aj lacnejšie, prípadne máte podobné skúsenosti ako ja? Podeľte sa o ne v komentároch.

Marek Kupec

Marek Kupec

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa žiť podľa hesla: NIKDY SA NEVZDÁVAJ! ALE NIKDY! Mám 27 rokov, som ženatý a mám ročného syna. Už 5 rokov pracujem ako referent v spoločnosti zaoberajúcej sa energetikou. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu